Vendre abrics a Copenhaguen

A Dinamarca es venen millor els abrics que la crema solar. Malgrat això, algunes tècniques de venda innovadores, tenen el seu mèrit i mereixen el meu respecte.

Màrqueting a Dinamarca 1936Al 1936, Cristian Troelstrup va mudar la seva botiga de roba a una cantonada de Voldgade Vester de Copenhaguen, que és la ubicació actual de la botiga. Com que pensava que la nova botiga tenia uns aparadors molt petits, Troelstrup va decidir instalar uns andamis cobrint la façana de l’edifici i hi va penjar tot d’abrics donant-los-hi així, gran visibilitat. Per si no fos prou, va llogar uns vailets per que pugessin al cap de munt de l’andami tot aguantant anuncis de la botiga.

La campanya de màrqueting va tenir tant d’èxit que la gent es va arrebolar en massa cap a la botiga. La policia es va veure obligada a ordenar la retirada d’aquell desplegament de roba. La campanya va ser tot un èxit i Troelstrup va aconseguir vendre tots els abrics.
La imatge, que va ser presa per un fotògraf americà que passava per allà, es va publicar en els diaris de tot Europa i als Estats Units. El 1940, la foto va ser publicada a National Geographic, i va donar la volta al món.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>