Kungsleden 3ª etapa

31/08/16 3ª etapa:  ALESJAURE – SÄLKA. 25 Km

laponiaP1130190Caminàvem direcció Sud-Oest per una vall llarga i estreta envoltada de turons amb clapes de neu. Tot i que el temps en aquesta època a Lapònia és molt canviant crec que vam tenir molta sort en general. Malgrat això, aquesta etapa la recordo com  a més dura de totes. No tan sols pel quilometratge i el relleu si no per que la pluja i el vent ens va acompanyar durant tot el recorregut. De fet no va parar de ploure durant tot el puto dia. A més vam haver de creuar el coll de Tjäktja de 1100m que va fer que tot plegat sembles que participéssim a una expedició cap a Mordor. Recordo que vam fer un te al petit refugi de Tjäktjastuga que ens va retornar a la vida durant una estona abans de continuar la ruta cap a Sälka. El camí sen’s va fer molt llarg per per fi vam arribar al refugi. Resulta que estava a tope de gent intentant assecar la seva roba i ocupant gairebé tot l’espai. Afortunadament ens vam poder fer un racó i vam poder encendre el foc. Després, sauna i el sopar calentet. Malgrat que érem 12 persones a un refugi que deuria tenir uns 20 m2, recordo que vaig descansar tota la nit. A les 9 ja érem tots ficats dins del sac dormint com uns gilipolles.

3a etapa
Ruta entre ALESJAURE i SÄLKA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>